6 d’octubre del 2010

Obrim el bloc !

Hola, benvingudes i benvinguts al bloc de 5èB del Ceip 25 de Setembre. Esperem que gaudiu d'un agradable viatge per l'aprenentatge. És un espai per tota la classe, tant alumnes com a pares.
Trobareu l'agenda de classe (data de treballs, controls, deures...), recursos audiovisuals, imatges... Sempre podeu deixar els vostres comentaris (amb coherència i respecte cap als altres).
També podeu fer una pausa durant els deures, mirant els vídeos de "Fem una pausa". S'admeten suggerències...

Desitgem que tingueu un bon curs 2010 - 2011 i recordeu que la vostra participació és el més important !

4 comentaris:

  1. HOLA XAVI PRR FI M'HE CONECTAT.

    ResponElimina
  2. xavi m'encanta el blog has pesat en tot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!m'encanta!!!

    ResponElimina
  3. Hola Xavi, m'agrada molt aquest bloc.
    Tinc una pregunta per tu...
    Seria possible que poguessim repetir l'exàmen de Castellà i el de matemàtiques?
    Si us plau.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.