30 de març del 2011

Pequesbàsquet

Ara us explico què faig en els meus entrenaments de bàsquet. Primer per escalfar donem 4 voltes al voltant de l'escola on està el pavelló.

Després, fem entrades en cercle, muntem parelles i ens anem passant la pilota. Tot seguit fem exercicis de tècnica , per exemple fem 3 reversos, un canvi de mà i una entrada passat l'aro. També fem molta mecànica de tir.

Quasi sempre juguem un partit entre nosaltres i al final de tot fem un cao que segurament no sabreu què és. Es tracta de competir entre nosaltres a veure qui fica abans la pilota.

Us deixo unes fotos de quan vaig començar a entrenar amb 7 anys.

3 comentaris:

  1. Enhorabona per aquesta entrada. M'ha encantat! Molt bé l'ortografia! Gràcies per explicar-nos una de les teves aficions i una mica més de tú. Un secret: El bàsquet és la meva passió. Conec els exercicis que expliques (els feia de petit). He jugat a bàsquet fins que el meu genoll ha dit prou.

    ResponElimina
  2. Hola Mariona m'agrada molt aquesta entrada.Adeu

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.